Galeri Marquise Dance Hall presents...



Ben nasıl yanmıyam dağlar / How I was burned, Oh the mountains

Etel Adnan
Antony
Cara Benedetto
Bonny Poon

Curated by Colin Whitaker

Opening Wednesday, February 23rd, 7-9pm

Performance by Bonny Poon at 8pm



Ayrılık ateşten bir ok
THIS SEPARATION IS AN ARROW MADE UP OF FIRE
Nazlı yardan hiç haber yok
NOT EVEN A MESSAGE FROM MY LOVER
Benim derdim herkesten çok
MY PROBLEMS ARE MORE THAN ANYBODY ELSE'S
Ben nasıl yanmıyam dağlar
HOW I WAS BURNED, OH THE MOUNTAINS
İçine düştüm bir selin
I FELL INTO A TORRENT
Kimse sormaz nedir halin
NOONE ASKS HOW I AM
Nazlı yarim olmuş gelin
MY COQUETTE LOVER IS (SOMEONE ELSE'S) BRIDE
Ben nasıl yanmıyam dağlar
HOW I WAS BURNED, OH THE MOUNTAINS
Bu sevgi de bir masalmış
THIS LOVE WAS A STORY
Yar ellerle zevke dalmış
MY LOVER WAS GETTING INTO PLEASURES WITH OTHERS
Unut diye haber salmış
AND THE RUMOR IS THAT SHE WANTS ME TO FORGET HER
Ben nasıl yanmıyam dağlar
HOW CAN I NOT BURN, OH THE MOUNTAINS

MARQUISE DANCE HALL
Haci mimi mahallesi
Ali Hoca Sok. No: 4
Kat: 2
Beyoglu / Istanbul
Turkey
www.marquisedancehall.com